Finance & administration manager

Aerzen

Finance & administration manager

Omschrijving

Èrtzen. Zo spreek je onze naam uit!


Een dynamisch familiebedrijf dat er in 1864 mee begon en intussen is uitgegroeid tot een wereldwijde topspeler in de rotating equipment industrie, meer bepaald binnen het segment van blowers en schroefcompressoren. Je vindt
ons hoofdzakelijk terug in applicaties zoals waterzuivering, pneumatisch transport en procesindustrie.


Als Belgische dochteronderneming dragen we niet enkel de tevredenheid van onze klanten hoog in het vaandel. We denken zeker ook aan het goed van onze medewerkers én het milieu.
Om ons team te versterken, zijn we op zoek naar een sterk hands-on profiel met een brede interesse van finance tot HR. Houd je ervan om bestaande processen en analyses naar een hoger niveau te tillen? Dan is deze job iets voor jou!


Jouw verantwoordelijkheden:

  • Jouw hoofdtaak is om het reilen en zeilen van de finance & admin afdeling in goede banen te leiden
  • Je staat in voor allerlei financiële rapportages: maandafsluitingen, forecasts, budgetten, cashflow overviews,…
  • Je begeleidt het hele auditproces en zorgt er samen met de externe accountant/fiscalist voor dat alle statutaire werkzaamheden tijdig en correct ingediend worden
  • Je bent de steun en toeverlaat van jouw team, bestaande uit 4 collega’s. Je bent hun klankbord, zoekt mee naar oplossingen en ondersteunt hen waar nodig
  • Je neemt bestaande processen onder de loep en doet voorstellen om ze te verbeteren
  • Als lid van het managementteam zet je je
    schouders mee onder projecten die in de
    pipeline zitten. Daarnaast kom je misschien zelf wel met ideeën naar voor om ons bedrijf naar een hoger niveau te tillen.

Jouw profiel:

  • Je hebt een bachelor of master in een
    financiële/economische richting (bij voorkeur accountancy)
  • Je kan terugblikken op minstens 5 jaar relevante ervaring. Gewerkt hebben in een KMO omgeving binnen een internationale groep is een plus
  • Je bent analytisch, business en resultaat
    gericht en weet van aanpakken. Een job die
    zoveel meer is dan enkel cijfers schrikt jou
    niet af.
  • Je drukt je vlot uit in beide landstalen NL & FR
  • Je bent een teamplayer met een positieve
    ingesteldheid en een gezonde kritische geest.
  • Je hebt een echte hands-on mentaliteit en
    aarzelt niet om frisse ideeën aan te brengen

Voor wat, hoort wat! Wij bieden:

  • Een zeer dynamische werkomgeving met een collegiaal team dat zo nu en dan de nodige ontspanning inlast. Denk aan een kerstdrink, nieuwjaars-etentje, teambuilding of infomeetings waarbij het nuttige aan het aangename gekoppeld wordt
  • Een vast voltijds contract van onbepaalde duur en een aantrekkelijk salarispakket met een waaier aan extra legale voordelen waaronder een bedrijfswagen met tank/laadkaart, GSM, laptop, maaltijdcheques, mogelijkheid tot fietsleasing, groepsverzekering, hospitalisatieverzekering, ADV dagen en 2 extra legale verlofdagen,…
  • Relevante opleidingen en begeleiding in jouw weg naar expertise en succes
  • Opportuniteiten om niet alleen jezelf, maar ook je collega’s en het bedrijf te doen groeien

Geboeid door deze functie? Stuur zo snel mogelijk jouw CV naar greet.vanbroeck@aerzen.com. Voor meer informatie kan je ook telefoneren tijdens de kantooruren op 02 7572278. Je vraagt naar Greet van Broeck

Finance & administration manager
Tagged on:                     
Social Share Buttons and Icons powered by Ultimatelysocial