Èrtzen. Zo spreek je onze naam uit!
Een dynamisch familiebedrijf dat er in 1864 mee begon en intussen is uitgegroeid tot een wereldwijde topspeler in de rotating equipment industrie, meer bepaald binnen het segment van blowers en schroefcompressoren. Je vindt ons hoofdzakelijk terug in applicaties zoals waterzuivering, pneumatisch transport en procesindustrie.
Als Belgische dochteronderneming dragen we niet enkel de tevredenheid van onze klanten hoog in het vaandel. We denken zeker ook aan het goed van onze medewerkers én het milieu.
Om ons team te versterken, zijn we op zoek naar een administratieve duizendpoot met kennis van
payrollverwerking en een brede interesse in de wereld van HR. Houd je ervan om het beste uit de mensen te halen? Dan is deze job iets voor jou!
Je functie:
- Als HR & payroll officer ben je van A tot Z
verantwoordelijk voor de kwalitatieve en stipte loonverwerking en administratie (PC 200 & PC 149.04) - Je bent het aanspreekpunt voor je collega’s
m.b.t HR-gerelateerde vragen en geeft hen
gepast advies - Je verzorgt onze HR-administratie, stelt
contracten op voor nieuwe medewerkers, volgt diverse aanvragen op en organiseert de on- en offboarding,… - Je faciliteert het rekruteringsproces
- Je zorgt dat de interne procedures conform zijn met de bepalingen van onze sector
- Je bent de sleutelfiguur voor een aantal
verbeterprojecten die in de pijplijn zitten
(opleidingstrajecten, evaluatieproces,…) - Als admin officer sta je in voor de
ondersteuning van het team in allerlei
administratieve taken m.b.t onder andere
facilities, verzekeringen, aankoop office
materiaal,…
Je profiel:
- Je hebt een bachelor werk- en denkniveau
en minstens 3 jaar ervaring in payroll
verwerking en HR administratie (bedienden en arbeiders) - Je hebt een brede interesse in verschillende HR topics (rekrutering, competentiematrix, opleidingstrajecten, employer branding,…). Ervaring in deze topics is een plus, geen must
- Gezien je adviserende rol, vind je het
belangrijk om op de hoogte te zijn van de
sociaaljuridische actualiteit. Je leert graag bij via opleidingen, seminaries of andere
informatiekanalen. - Je werkt nauwkeurig, gestructureerd en weet discreet om te gaan met informatie
- Je drukt je vlot uit in beide landstalen NL & FR
- Je bent een teamplayer met een positieve
ingesteldheid en een gezond kritische geest. - Je hebt een echte hands-on mentaliteit en
aarzelt niet om frisse ideeën aan te brengen
Voor wat, hoort wat! Wij bieden:
- Een zeer dynamische werkomgeving met een collegiaal team dat zo nu en dan de nodige ontspanning inlast. Denk aan een kerstdrink, nieuwjaars-etentje, teambuilding of infomeetings waarbij het nuttige aan het aangename gekoppeld wordt
- Een vast contract van onbepaalde duur (4/5e mogelijk) en een aantrekkelijk salarispakket met een waaier aan
extra legale voordelen waaronder maaltijdcheques, mogelijkheid tot fietsleasing, groepsverzekering,
hospitalisatieverzekering, ADV dagen en 2 extra legale verlofdagen,… - Relevante opleidingen en begeleiding in jouw weg naar expertise en succes
- Opportuniteiten om niet alleen jezelf, maar ook je collega’s en het bedrijf te doen groeien
Geboeid door deze functie?
Stuur zo snel mogelijk jouw CV naar greet.vanbroeck@aerzen.com. Voor meer informatie kan je ook telefoneren tijdens de kantooruren op 02 7572278. Je vraagt naar Greet van Broeck