Procurement Support

Aquafin

Procurement Support

– Aartselaar –

Jobomschrijving

Jouw team

Producten en diensten aankopen aan de beste prijs/kwaliteitsverhouding. Voor niks minder gaat ons team Procurement. Als partner van de business sluit Procurement raamcontracten af voor de levering van materialen, diverse diensten en kleinere werken en ondersteunt het collega’s in het bestelproces.  

Onze interne collega’s kunnen bij dit team terecht voor advies en ondersteuning in al hun aankoopbehoeften. Met externe partners gaat Procurement aan de slag om de aankoop van alle benodigde leveringen, dienstverlening en onderhoudswerken steeds volgens de juiste voorwaarden te realiseren. Dat we hierbij rekening houden met de bedrijfsdoelstellingen in het kader van maatschappelijk verantwoord ondernemen, is voor ons een evidentie. Want zo halen we niet alleen het beste uit de markt maar werken we met Procurement op onze manier mee aan propere waterlopen en een leefomgeving in harmonie met water.  

Jouw rol

Samen met 8 Buyers, 2 collega-Procurement Supports en het Service Center team ondersteun je alle stappen van de verschillende fases in het aankoopprocesvan de aanbesteding tot het administratief beheren van raamcontracten. Een job waar nauwkeurigheid en collegialiteit essentieel zijn. Gelukkig geeft net dat jou energie. Je bent een essentiële schakel in het aankoopproces en werkt hiervoor in tandem samen met de buyers. Je bereidt alle aankoopdossiers voor en volgt ze op van A tot Z. Je krijgt veel autonomie om mee de timing, de correcte toepassing van de wetgeving en de naleving van de commerciële voorwaarden te bewaken. Als Procurement Support heb je daadwerkelijk impact, niet alleen in je eigen team, maar ook met de maatschappelijke bijdrage die je levert voor een beter milieu..   

Als jouw compagnon de route bieden wij

  • Impact en voldoening 
    De dossiers die jij ondersteunt zijn van groot belang om ons gemeenschappelijk doel te bereiken: elke dag werken aan zuiver water.  
  • Hecht team, groot netwerk 
    Je bouwt een hechte samenwerking op met je collega’s, en werkt ook samen met andere afdelingen en externe leveranciers 
  • Duidelijk kader voor flexibiliteit en welzijn 
    Je maakt zelf de balans tussen thuis en werk, met glijdende uren en verschillende satellietkantoren van waaruit je kan werken. 
  • Helder takenpakket  
    Een comfortabele afwisseling van complexere en eenvoudigere dossiers en wisselende deadlines. 
  • Aandacht voor jouw ontwikkeling 
    Van een persoonlijke onboarding tot een uitgebreid opleidingsaanbod 
  • Loon met duidelijk groeipad 
    Uitgebreide extralegale voordelen, zoals fietsleasing, GSM-abonnement, hospitalisatieverzekering en maaltijdcheques. 

Zo maak jij het verschil

  • Collegiaal 
    Het geeft je energie om nauw samen te werken met de buyers en de interne klanten.  
  • Proactief oplossingsgericht 
    Je ziet problemen aankomen voor het échte problemen worden, en gaat op zoek naar een oplossing.  
  • Sterke planner 
    Trots wanneer je binnen de juiste timing en met correcte middelen het vooropgestelde resultaat hebt bereikt. 
  • Vertrouwelijk en discreet 
    Niet veel collega’s hebben inzage in de prijs- en contractuele afspraken waar jij mee werkt, en dat doe je dus in vertrouwen.  
  • Kennis van wetgevend kader  
    Kennis van de wetgeving rond overheidsopdrachten is een pluspunt, of op zijn minst de interesse om je hierin te verdiepen. 
  • Kennis Excel 
    Ervaring met basis Excel is een must, gevorderde skills hebben is een meerwaarde. 
  • SAP-kennis 
    Ervaring met SAP of je snel kunnen inwerken in deze en andere digitale tools zoals Sharepoint is een pluspunt. 
Procurement Support
Tagged on:
Social Share Buttons and Icons powered by Ultimatelysocial