Aquafin
Procurement Support
– Aartselaar –
Jobomschrijving
Jouw team
Producten en diensten aankopen aan de beste prijs/kwaliteitsverhouding. Voor niks minder gaat ons team Procurement. Als partner van de business sluit Procurement raamcontracten af voor de levering van materialen, diverse diensten en kleinere werken en ondersteunt het collega’s in het bestelproces.
Onze interne collega’s kunnen bij dit team terecht voor advies en ondersteuning in al hun aankoopbehoeften. Met externe partners gaat Procurement aan de slag om de aankoop van alle benodigde leveringen, dienstverlening en onderhoudswerken steeds volgens de juiste voorwaarden te realiseren. Dat we hierbij rekening houden met de bedrijfsdoelstellingen in het kader van maatschappelijk verantwoord ondernemen, is voor ons een evidentie. Want zo halen we niet alleen het beste uit de markt maar werken we met Procurement op onze manier mee aan propere waterlopen en een leefomgeving in harmonie met water.
Jouw rol
Samen met 8 Buyers, 2 collega-Procurement Supports en het Service Center team ondersteun je alle stappen van de verschillende fases in het aankoopproces; van de aanbesteding tot het administratief beheren van raamcontracten. Een job waar nauwkeurigheid en collegialiteit essentieel zijn. Gelukkig geeft net dat jou energie. Je bent een essentiële schakel in het aankoopproces en werkt hiervoor in tandem samen met de buyers. Je bereidt alle aankoopdossiers voor en volgt ze op van A tot Z. Je krijgt veel autonomie om mee de timing, de correcte toepassing van de wetgeving en de naleving van de commerciële voorwaarden te bewaken. Als Procurement Support heb je daadwerkelijk impact, niet alleen in je eigen team, maar ook met de maatschappelijke bijdrage die je levert voor een beter milieu..
Als jouw compagnon de route bieden wij
- Impact en voldoening
De dossiers die jij ondersteunt zijn van groot belang om ons gemeenschappelijk doel te bereiken: elke dag werken aan zuiver water.
- Hecht team, groot netwerk
Je bouwt een hechte samenwerking op met je collega’s, en werkt ook samen met andere afdelingen en externe leveranciers
- Duidelijk kader voor flexibiliteit en welzijn
Je maakt zelf de balans tussen thuis en werk, met glijdende uren en verschillende satellietkantoren van waaruit je kan werken.
- Helder takenpakket
Een comfortabele afwisseling van complexere en eenvoudigere dossiers en wisselende deadlines.
- Aandacht voor jouw ontwikkeling
Van een persoonlijke onboarding tot een uitgebreid opleidingsaanbod
- Loon met duidelijk groeipad
Uitgebreide extralegale voordelen, zoals fietsleasing, GSM-abonnement, hospitalisatieverzekering en maaltijdcheques.
Zo maak jij het verschil
- Collegiaal
Het geeft je energie om nauw samen te werken met de buyers en de interne klanten.
- Proactief oplossingsgericht
Je ziet problemen aankomen voor het échte problemen worden, en gaat op zoek naar een oplossing.
- Sterke planner
Trots wanneer je binnen de juiste timing en met correcte middelen het vooropgestelde resultaat hebt bereikt.
- Vertrouwelijk en discreet
Niet veel collega’s hebben inzage in de prijs- en contractuele afspraken waar jij mee werkt, en dat doe je dus in vertrouwen.
- Kennis van wetgevend kader
Kennis van de wetgeving rond overheidsopdrachten is een pluspunt, of op zijn minst de interesse om je hierin te verdiepen.
- Kennis Excel
Ervaring met basis Excel is een must, gevorderde skills hebben is een meerwaarde.
- SAP-kennis
Ervaring met SAP of je snel kunnen inwerken in deze en andere digitale tools zoals Sharepoint is een pluspunt.