Service Assistant

Ekopak

Service Assistant

– Tielt/Deinze–

Job beschrijving

  • Op aangeven van de Service en Field Engineers, kijk je na of het nodige materiaal aanwezig is in ons magazijn. Indien nodig, plaats je bestellingen via ons ERP systeem.
  • Je zorgt ervoor dat de bestelde materialen op tijd geleverd worden en houdt onze Engineers op de hoogte zodat ze de nodige afspraken kunnen maken met de klant.
  • Je anticipeert zoveel mogelijk om vertragingen te voorkomen in de planning van het team.
  • Je biedt administratieve ondersteuning waar nodig.
  • Je werkt nauw samen met onze dienst Aankoop en zoekt samen naar oplossingen.

Uw profiel

  • Je volgde een hogere opleiding of hebt een eerste werkervaring achter de rug
  • Je werkt binnen een technische omgeving dus een basiskennis van techniek helpt bij het aannemen en ingeven van de bestellingen.
  • Je bent een administratieve duizendpoot, die goed communiceert en graag in team werkt.
  • Je werkt nauwkeurig en zorgt dat alle bestellingen goed opgevolgd worden.
  • Je bent vertrouwd met ERP pakketten en kennis van Business Central is een grote plus.
  • Je moedertaal is Nederlands en je spreekt voldoende Engels en Frans.
  • Je hebt een goede kennis van MS Office.

Ons aanbod

Wij bieden een afwisselende, verantwoordelijke en uitdagende job bij de marktleider op het gebied van waterbehandelingssystemen. Bij deze functie hoort vanzelfsprekend een marktconform salarispakket. Je komt terecht in een continu groeiend bedrijf dat bestaat uit een enthousiast, gedreven en jong team. Je ondersteunt elkaar en komt gezamenlijk tot een optimaal klantgericht resultaat.

Contact

Indien deze functie u aanspreekt en u aan het geschetste profiel beantwoordt, stuur dan dadelijk uw sollicitatiebrief met curriculum vitae naar HR@ekopak.be of vul het formulier online in.

Opgelet: ons hoofdkantoor is in Tielt, vanaf 2024 zal dit Deinze zijn.

Service Assistant
Tagged on:             
Social Share Buttons and Icons powered by Ultimatelysocial